Wenn ich in der Suche “she” eingebe, kommt die Meldung " kann keine Verbindung zur Roon-Suche herstellen".
Wenn ich nach “sh” einen anderen Buchstaben eingebe, kommen Suchresultate oder die Meldung, dass nichts gefunden wurde.
Seltsam!!??
Wenn ich in der Suche “she” eingebe, kommt die Meldung " kann keine Verbindung zur Roon-Suche herstellen".
Wenn ich nach “sh” einen anderen Buchstaben eingebe, kommen Suchresultate oder die Meldung, dass nichts gefunden wurde.
Seltsam!!??
Translation
When I enter “she” in the search, the message “cannot connect to the Roon search” appears.
If I enter another letter after “sh”, search results or the message that nothing was found will appear.
Strange!!??
We had other cases in the past where certain terms failed. But this one works for me, also in Germany, but my Roon is English
Hi @Hannes_Moser,
The team has put in some work regarding search performance. After rebooting your RoonServer machine at least twice, are you still encountering this issue?
Auch nach mehrfachem Neustart des ROON Servers das gleiche Problem.
————
The same problem even after restarting the ROON server several times.
Hi @Hannes_Moser,
The search team has been delivering fixes for known failure mechanisms over the last few releases. Are you still encountering any error messages with the search service? What about timing - do certain search queries delay results, and does disabling streaming services affect this behavior at all?
Die Suche funktioniert jetzt tatsächlich wieder.
Zu den Streamingdiensten kann ich nichts sagen, da ich keine verwende.
Translation
The search actually works again now.
I can’t say anything about the streaming services as I don’t use any.
This topic was automatically closed 36 hours after the last reply. New replies are no longer allowed.