Je ne peux plus accéder à mes listes de lecture Tidal avec Roon / Unable to access my Tidal playlists with Roon

Bonjour,
Cela fait plusieurs semaines que je ne peux plus accéder à mes listes de lecture Tidal avec Roon sur mon serveur Wadax.
Il est indiqué INDISPONIBLE.
Je peux accéder en allant directement sur Tidal avec mon iPhone mais je ne parviens pas à faire fonctionner les listes sur le serveur avec Roon.
Pouvez-vous m’aider à résoudre ce problème ?
Merci.
Cordialement,
Jean-Marc Sicard
[Moderator Edit: Personal Information (eMail) Removed]

Translation
Good morning,

I have been unable to access my Tidal playlists with Roon on my Wadax server for several weeks.
It says UNAVAILABLE.

I can access by going directly to Tidal with my iPhone but I can’t get the lists to work on the server with Roon.

Can you help me solve this problem?
Thanks.

Cordially,
Jean-Marc Sicard

Hi @SICARD_Jean-Marc,

Thank you for your patience. We’ve looked at recent diagnostics from your Core, and TIDAL content appears to be syncing properly. Are you still experiencing this issue?

Merci pour votre patience. Nous avons examiné les diagnostics récents de votre Core et le contenu TIDAL semble se synchroniser correctement. Rencontrez-vous toujours ce problème ?

This topic was automatically closed 45 days after the last reply. New replies are no longer allowed.