Hi! What’s not quite right with Roon?
· Roon is slow, freezing or won’t start
Roon is slow, freezing or won’t start
· Roon won’t start up at all
Tell us what's going on
· Depuis que j'ai fait ma dernière mise à jour de Roon (aujourd'hui) j'ai un problème quand je lance un morceau de musique, il me manque systématiquement la première demi-seconde, c'est à dire les deux premières notes du morceau que j'ai choisi. Je suis obligé de le resélectionner et de le relancer, et ainsi de suite pour tous les morceaux que je veux écouter. Ma configuration n'a pas changé : Mac Studio M4 + reclocker Totaldac, dac Totaldac, amplis et enceintes DIY (moi-même). Merci de me donner une piste pour trouver la cause de ce "bug" très pénible ? Google translation :Since my latest Roon update (today), I've been having a problem when I play a song. The first half-second, meaning the first two notes of the song I've selected, is consistently missing. I have to reselect and restart it, and so on for every song I want to listen to. My setup hasn't changed: Mac Studio M4 + Totaldac reclocker, Totaldac DAC, DIY amplifiers and speakers (built by me). Could you please give me some ideas on how to find the cause of this very annoying bug? Thanks for your answer Jean Louis Granier FRANCE
Tell us about your home network
· Mac Studio M4 with Totaldac reclocker (USB) and DAC Totaldac