Plus de connection à internet

Bonjour
Depuis 2 jours je n‘ai plus accès ni aux radios, ni à Qobuz, ni à mon compte, plus rien…
Tous mes autres appareils se connectent sans problèmes à l‘Internet (ce mail) tout fonctionne normalement, sauf Roon…
Que se paase-t-il?
E. Rouvier


Via Google Translate

Hello
For 2 days I no longer have access to radios, Qobuz, or my account, nothing…
All my other devices connect without problems to the Internet (this email) everything works normally, except Roon…
What is going on?
E. Rouvier

Hi @Elie_Rouvier1,

So we can better assist you, please provide a brief description of your current setup using this link as a guide.

Make sure to describe your network configuration/topology, including any networking hardware currently in use, so we can have a clear understanding of how your devices are communicating.

Since experiencing this issue have you tried rebooting your Core machine?

Thanks!


Salut @Elie_Rouvier1,

Afin que nous puissions mieux vous aider, veuillez fournir une brève description de votre configuration actuelle en utilisant ce lien comme guide.

Assurez-vous de décrire votre configuration / topologie réseau, y compris tout matériel réseau actuellement utilisé, afin que nous puissions avoir une compréhension claire de la façon dont vos appareils communiquent.

Depuis que vous rencontrez ce problème, avez-vous essayé de redémarrer votre machine Core?

Merci!

This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.