Roon not updating on MacBook Air

Roon NO actualiza en mi MacBook Air. que se puede hacer? lo borro y lo vuelvo a instalar? o como me pueden ayudar para que actualice.

quedo atento de su pronta respuesta.

Fernando Guerrero

Roon does NOT update on my MacBook Air. what can be done? delete it and reinstall it? or how can you help me to update.

I look forward to your prompt response.


Hi Fernando,

I’ve moved your topic to the support section of the forum.

In order for Roon’s @support team to better assist you, please provide a brief description of your current setup using this link as a guide.

Make sure to describe your network configuration/topology, including any networking hardware currently in use, so they can have a clear understanding of how your devices are communicating.


Hi Fernando,

Moví tu tema a la sección de soporte del foro.

Para que el equipo de @support de Roon lo ayude mejor, proporcione una breve descripción de su configuración actual utilizando este enlace como guía.

Asegúrese de describir la configuración / topología de su red, incluido cualquier hardware de red actualmente en uso, para que puedan tener una comprensión clara de cómo se comunican sus dispositivos.

1 Like

Hello @Fernando_Guerrero, and welcome to the community! Can you send me a screenshot of “Settings > About”? Is it that you’re unable to update to 571 or are you seeing an error message? Thanks, and let me know!

Hola @Fernando_Guerrero, ¡y bienvenidos a la comunidad! ¿Me pueden enviar una captura de pantalla de “Configuración> Acerca de”? ¿Es que no puede actualizar a 571 o está viendo un mensaje de error? Gracias y avísame!

This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.